Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Antwerpen, Vingerlingstraat 15/2, onbekend (slecht)

Actieve recensies
    3

Unhappy Vingerlingstraat 15/2, (Roe) Naam? (slecht)

omdat mijn favoriete Anny op vakantie was mij laten vangen aan een blonde jonge Roemeense van 20 jaar. Ze lokte me naar haar raam en zou voor 40€ pijpen en neuken in verschillende posities. Vroeg haar op ik haar ook mocht likken en dat was geen probleem.
    Eenmaal boven had ik enkel een briefje van 50€. Ze kon niet weergeven en vroeg of ik dan wat langer wou blijven. Ik voelde al onraad!!
    Ze kleede zich uit en kwam naast mij op het bed liggen en deed een poging o te pijpen. Ik werd er niet direkt heel wild van. Na twee minuten wou ze al dat ik haar neukte. Ik zei dat dat met nen halve lauwe niet ging gaan. heb haar dan aan het likken doen denken en zijn we overgegaan in 69! Haar kutje rook wel aangenaam. Weer veel te snel naar mijn goesting wou ze toch neuken. toen ik doggy style vroeg zei ze dat dat niet ging want te pijnlijk. Dan haar maar in missionaris gepakt. heb haar dan op den duur wel heel stevig geneukt, ze liet kreetjes van pijn maar dat kon me eigenlijk op dat moment niet storen. Ze vroeg ook constant of ik wou klaarkomen. Ze wou niet meer wisselen van positie. Dan heb ik het maar heel stevig afgemaakt in missionaris.
    Geen goede ervaring dus en zeker niet voor herhaling vatbaar. Zal blij zijn dat Anny terug is uit Bulgarije!
    zilverrug heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Zilverrug

Leeftijd
    54

Actieve recensies
    0

Question Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 15/2, onbekend (slecht)

Ik heb haar onlangs ook zien staan maar ben niet binnen gegaan .
    Onlangs had ze een zwart lingerie aan
    Had dit meisje ook een klein brilletje op wil me niet vergissen en teleur gesteld buiten gaan

Standaard Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 15/2, onbekend (slecht)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niceboy1955 Bekijk bericht
    Ik heb haar onlangs ook zien staan maar ben niet binnen gegaan .
    Onlangs had ze een zwart lingerie aan
    Had dit meisje ook een klein brilletje op wil me niet vergissen en teleur gesteld buiten gaan
    Niceboy,

Die jij bedoelt staat volgens mij in 15/1, en werkt er al wat langer, en is dus een andere Dame. Die Zilverrug bezocht heeft staat op 15/2, en is nieuw in Skw. Deze heb ik deze week pas voor het eerst gezien, moet er wel bij zeggen dat ik de laatste weken wat minder overdag aanwezig was.

Sagaris

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 15/2, onbekend (slecht)

Ze blijft naar het schijnt maar 3 weken. Ze had geen brillietje op.
    Ze is heel onwennig, volgens mij nog niet zo lang in het vak!

Zilverrug

Actieve recensies
    22

Thumbs down Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 15/2, onbekend (slecht)

Als het dezelfde is dan heet ze Geo of Jeo of zoiets, heb het twee-drie keer gevraagd en dat is wat ik ervan kon maken. Ze stond vandaag op 15/3. Had ik geweten dat zij dat was ... . De vorige recensie kan ik volledig bijtreden. Aan de deur was 30 € voor 'fuck ,suck & great sex". Een op de kamer moest er al wat bijgeteld worden om iets gedaan te krijgen. Dan was ik weer te groot, dan kon het weet niet, enz.
    Het pmc trok ook nergens op. Het topje een beetje bewerken met haar lippen en voor de rest proberen met de hand af te werken. Normaal heb ik geen enkele moeite om een (erg) stijve te hebben, maar hier was er extra stimulans nodig. Na meerdere keren herhaald te hebben dat het echt niet naar mij goesting was, maar overgegaan op nmc. Een ander standje dan missio ging idd niet, dat ging te pijnlijk zijn. Vervolgens heeft ze zo ongeveer de halve tube gel leeggespoten met als gevolg dat ze zélf niets meer voelde, en toen ik ongeveer klaar aan het komen was ervan overtuigd was dat de condoom eraf gegleden was. Nee, toen hoefde het voor mij helemaal niet meer. Deze dame is absoluut te mijden, mij ziet ze nooit meer terug!
    GentleGiant heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten