omdat mijn favoriete Anny op vakantie was mij laten vangen aan een blonde jonge Roemeense van 20 jaar. Ze lokte me naar haar raam en zou voor 40€ pijpen en neuken in verschillende posities. Vroeg haar op ik haar ook mocht likken en dat was geen probleem.
Eenmaal boven had ik enkel een briefje van 50€. Ze kon niet weergeven en vroeg of ik dan wat langer wou blijven. Ik voelde al onraad!!
Ze kleede zich uit en kwam naast mij op het bed liggen en deed een poging o te pijpen. Ik werd er niet direkt heel wild van. Na twee minuten wou ze al dat ik haar neukte. Ik zei dat dat met nen halve lauwe niet ging gaan. heb haar dan aan het likken doen denken en zijn we overgegaan in 69! Haar kutje rook wel aangenaam. Weer veel te snel naar mijn goesting wou ze toch neuken. toen ik doggy style vroeg zei ze dat dat niet ging want te pijnlijk.Dan haar maar in missionaris gepakt. heb haar dan op den duur wel heel stevig geneukt, ze liet kreetjes van pijn maar dat kon me eigenlijk op dat moment niet storen. Ze vroeg ook constant of ik wou klaarkomen. Ze wou niet meer wisselen van positie. Dan heb ik het maar heel stevig afgemaakt in missionaris.
Geen goede ervaring dus en zeker niet voor herhaling vatbaar. Zal blij zijn dat Anny terug is uit Bulgarije!
zilverrug heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Met citaat reageren

. De vorige recensie kan ik volledig bijtreden. Aan de deur was 30 € voor 'fuck ,suck & great sex". Een op de kamer moest er al wat bijgeteld worden om iets gedaan te krijgen. Dan was ik weer te groot, dan kon het weet niet, enz.