Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Wallen, Molensteeg 14 rts, Kinga (goed)

Leeftijd
    44

Actieve recensies
    90

Smile Kinga, Hongaarse, half-lang donker haar

Afgelopen weekend weer eens een ronde gemaakt en mijn oog viel op een voor mij (en voor het board) nieuw meisje. Aan het einde van de Molensteeg (nr14) zat ze achter het rechter raam. Naar binnen voor 40 incl pzc. Als alles uit moest, kwam er nog 10 bij... Vooruit maar....
    Het is geen prater, ik heb 3 keer moeten vragen hoe ze heet en uiteindelijk heeft ze het maar opgeschreven: Kinga. Geen alledaagse naam dus...
    Na het wasje op bed terecht gekomen, waar ze me trakteerde op een prima blowjob. Het was zo lekker, dat ik besloot het voor de eerste keer daarbij te laten. Ik mocht niet in haar mond klaarkomen, maar ze bezorgde me toch een heerlijk hoogtepunt.
    Naderhand nog even geprobeerd een gesprekje met haar aan te knopen, maar verder dan dat ze me vertelde 18 jaar te zijn en in de avond te werken, kwam ik niet. Geen babbelaar, zoals ik al zei.
    Toch ging ik met een tevreden gevoel de deur uit en zal vast nog wel eens nader met haar kennis proberen te maken...

Groet, Jaccoone
    jaccoone heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Eerlijkheid duurt het langst! ;)

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Kinga (goed)

Kinga is een echt een hardstikke knap hongaars jong meisie. Ik viel op haar en op een wat nonchalante terloopse manier verleide ze me, waarna ik iets te veel geld heb uitgegeven, maar ik wel erg van haar genoten.

Lucky

Actieve recensies
    7

Toen ik bij Kinga aan de deur informeerde was het E30 voor p+n.
    Ik had echter met haar afgesproken alleen p zonder c, topje uit, 20 min. voor E50.
    Binnen was ze snel uitgekleed en ze nam op het bed plaats.
    Ik vroeg om eerst wat staand voorspel. maar dat zat er niet in.
    Ook kreeg ik te horen dat het maar 15 min. was.
    Op bed begon ze gelijk te pijpen, dit was heerlijk, maar duurde erg kort, hooguit 2 min. Daarna ging ze verder met trekken. Ik vroeg herhaaldelijk of ze nog wat meer wou pijpen, maar nee.
    Het trekken was trouwens ook heerlijk. Ze keek me hierbij steeds aan en ik haar.
    De sexuele dienstverlening was eigenlijk maar matig en niet erg klantgericht
    Maar het is een mooi en jong meisje van 18, daar krijgt ze zo wie zo al 12 punten voor. Het was dan ook wel een fijne ervaring.
    Maar als ik nog eens bij haar zou gaan, zou ik liever kiezen voor p+n voor E30of 40.
    Aangezien overal zedenmeesters opstaan, die de minimumleeftijd willen verhogen, is het voor mij profiteer ervan zolang het nog kan.
    keuzefilm heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    5

vind haar buitengewoon slecht, zeurt steeds om geld en dat er geen tijd meer over is na 5 minuten, zeer matig dus.
    monsterlul heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Wallen, Molensteeg 14 rts, Kinga (voldoende)

Annette was steeds bezet. Daarom het rechter raam op 14 geprobeerd. Kinga is een lief en slank meisje dat prima pijpt. Zonder condoom. Lekkere tietjes, een mooi kutje. Dertig is het instaptarief, voor meer krijg je alles aanraken, zoenen, likken etc. Geen babbelaarster inderdaad. Hoeft van mij ook niet zo. Een fijne ervaring
    sstephanoss heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten