Afgelopen weekend weer eens een ronde gemaakt en mijn oog viel op een voor mij (en voor het board) nieuw meisje. Aan het einde van de Molensteeg (nr14) zat ze achter het rechter raam. Naar binnen voor 40 incl pzc. Als alles uit moest, kwam er nog 10 bij...Vooruit maar....
Het is geen prater, ik heb 3 keer moeten vragen hoe ze heet en uiteindelijk heeft ze het maar opgeschreven: Kinga. Geen alledaagse naam dus...
Na het wasje op bed terecht gekomen, waar ze me trakteerde op een prima blowjob. Het was zo lekker, dat ik besloot het voor de eerste keer daarbij te laten. Ik mocht niet in haar mond klaarkomen, maar ze bezorgde me toch een heerlijk hoogtepunt.
Naderhand nog even geprobeerd een gesprekje met haar aan te knopen, maar verder dan dat ze me vertelde 18 jaar te zijn en in de avond te werken, kwam ik niet. Geen babbelaar, zoals ik al zei.
Toch ging ik met een tevreden gevoel de deur uit en zal vast nog wel eens nader met haar kennis proberen te maken...
Groet, Jaccoonejaccoone heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Vooruit maar.... 

Met citaat reageren